SERVİS HİZMETİ
Özbosan markası ve altında üretilmiş tüm ürünler 7/24 servis güvencesi altındadır. Özbosan montajını üstlendiği ürünler için kendi ekibini ya da bölgeye hakim bayi ağını kullanarak hizmeti gerçekleştirir.
KOŞULLAR
1. ÖZBOSAN bünyesinde üretimini yapmadığı ( cephe kaplama, doğrama vs. ) işler için teklifteki verilen fiyatla bağlantı kurulup sorumlu tutulamaz.
2. Ürün haricinde ilave olarak istenebilecek kapatma sacları gibi ilave malzemeler işçilik ücreti ile birlikte fiyatlandırılır ve müşteri onayı alındıktan sonra uygulaması yapılır.
3. Montaj öncesinde kapının takılacağı alanın montaja hazır hale getirilmesi kesinlikle müşteriye aittir.
MÜŞTERİNİN MONTAJ ÖNCESİ VE ESNASINDA HAZIR ETMESİ GEREKEN DURUMLAR
1. Duvar ve zeminle alakalı olabilecek kırma veya beton dökme işlemleri
2. Sundurma, çatı vs. gibi malzemelerin söküm işlemi
3. Kapıyı çalışır vaziyette teslim edebilmek için kapının takılacağı alana çekilmesi gereken enerji hattı( elektrik tesisatı)
4. Montajın yapılacağın alanın çalışmaya uygun ve güvenli hale getirilmesi ayrıca montaj ekibinin mümkün olan en kısa zamanda montajı bitirmesini sağlamak
5. Montaj alanı ile ilgili müşterinin yukarıda yapması gereken sorumlulukları tam anlamıyla yerine getirmediği durumlarda sorumluluk tamamen müşteriye aittir.
6. Enerji hattı çekilmemiş durumlarda ÖZBOSAN montaj ekip seyyar enerjiyle kapının montajını tamamlayıp elektrik bağlantısını daha sonra müşteri yapmak şartıyla iş teslim edilir.
7. Montajı yapılacak olan kapının yerinde bulunan, demir kapı veya basit doğrama gibi malzemeler ÖZBOSAN montaj ekibi tarafından sökülecektir.
8. Ürünün satış ve montaj sürecinde teklifte adı geçen firma yetkilisi muhatabınız olacaktır. Montaj sonrası için ise taleplerinizi satış sonrası hizmet yetkilisine aktarınız.
MONTAJ SONRASI MÜŞTERİYE AİT OLAN DURUMLAR
Montajı gerçekleşmiş ürün sonrası, yapı üzerinde oluşacak açıklık kapama işlemleri ( sac kapama sıva örme vb. tüm inşaat işçilikleri) müşteriye aittir. Montajcı firma sadece sattığı ürünün montaj yerinde uygulanmasından sorumludur.
GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA KALAN DURUMLAR
* Kullanım hatalarından dolayı meydana gelen arızalar, garanti kapsamı dışındadır.
* Doğal afetlerden dolayı (deprem, şiddetli rüzgâr, fırtına, sel) otomatik kapıda hasar oluşması halinde garanti kapsamı dışındadır.
* Garanti süresi içinde, ÖZBOSAN otomatik kepenk ve kapı sistemleri Bakım – onarım servisi haricinde Kepenklere müdahale edilmesi, garantiyi geçersiz kılar. Bu durum da kapıya servis verilir ve verilen hizmet ile değiştirilen ve bakımı yapılan motor ve mekanik aksam fatura edilir.
* Kapının altında herhangi bir cisim kalmasından ötürü oluşacak kazalar garanti kapsamında değildir. Oluşacak hasarlar tespit edilip servis bedeli ile fatura edilecektir.
* Bina elektriği kesintisi, voltaj düşmesi, voltaj yükselmesi, sigorta atması ve benzeri gibi durumlarda oluşacak zararlar garanti kapsamı dışındadır. Arızalı olan ürünler, servis bedeli ile birlikte fatura edilir.
* Bina, dükkân, fabrika vs. gibi yerlerin tadilatlarında, kartların beyinli olmasından ötürü elektriklerin kesilip tadilat yapılması gerekir. Oluşacak zararlar garanti kapsamına girmez (sigorta değişimi, elektrik faz girişimi, motora harici jeneratör vs malzemelerin takılması)
2 YIL GARANTİ
Montajlı satışlarımız da Üretim ve Montaj hatalarına karşı verilmiş süredir
5 YIL GARANTİ
Fabrika teslim motor satışlarımız da , 2 yıl sonrası arıza çıkması halinde ilgili yedek parçayı temin etme garantimizdir. 2 yıl sonrası onarım ve değişimler ücretlidir.
10 YIL GARANTİ
Özbosan dan almış olduğunuz ürünlerin 10 yıl boyunca gerekli olacak yedek parçasının fabrikada bulabileceğiniz garantisidir.